?�?�?�?�?�?�?�?�

?�?�?�?�?�?�?�?�?�?� ?�?�?�?� ?�?�?�?�?�?�?�?� ?�?�?�?�?�?�?�?�?�?�

Wednesday, September 29, 2004

سام و آرش برگشتند. البته سام رو هنوز درست راستی ندیدم و آرش هم که تازه دیروز برگشته. ظاهرا خیلی خیلی هم بهشون خوش گذشته. یعنی من که فکر می کنم می بینم که آرش برگشتش رو از جمعه انداخته به دوشنبه و چونکه در خارج شنبه و یکشنبه موسسات اقتصادی تعطیل هستند به این نتیجه می رسم که حتما این تاخیر دلیلی داشته.
من اصولا فکر می کنم که آدم نباید انقدر به فکر معامله باشه. لااقل نباید دنبال دست زدن به معاملات بزرگ تا اون سر دنیا بره. وقتی هم که بیشتر فکر می کنم به این نتیجه می رسم که آدم باید در سفر خیلی به فکر بازدید از معادن سنگ باشه و اصلا نباید فکرش ÷یش دخترهای روس و اوکراینی بره. حالا شما هرچی دلتون خواست از این ماجرا برداشت کنین. حتما منظورم همونیه که فکر می کنین.
در ضمن به سام هم در سفر یکی دو روزه به مادرید بد نگذشته. اونجا چون به اکوادور نزدیکتره موزهای تازه تر بهشون میرسه که خاصیتش خیلی بیشتره. معدن سنگ هم که ماشالله...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home